Elektroninių paslaugų valdymas

 

Elektroninių paslaugų valdymas  – tai elektroninių paslaugų konstruktorius su papildomomis pateiktų dokumentų pasirašymo kvalifikuotu elektroniniu parašu ir paslaugų apmokėjimo galimybėmis.

Funkcijos

Sistemos valdytojams

  • Įvairių dokumentų (prašymų, skundų ir kt.) šablonų formavimas ir grupavimas pagal poreikį
  • Paslaugų gavėjų autentifikavimas valstybės informacinių išteklių sąveikumo platforma (VIISP) ir/arba elektroniniu parašu
  • Privatumo politikos kūrimas ir valdymas
  • Dokumentų (prašymų, skundų ir pnš.) pateikimas neautentifikuotiems paslaugų gavėjams
  • Užpildytų dokumentų pasirašymas kvalifikuotu elektroniniu parašu
  • Suformuotų dokumento ir informacijos laukų perdavimas į jūsų naudojamą dokumentų valdymo sistemą
  • Informavimas apie dokumento ar užklausos pokyčius el. paštu pagal laisvai kuriamus el. laiškų šablonus
  • Galimybė gauti apmokėjimą
  • Užpildytų dokumentų peržiūra ir analizė
  • Galimybė vykdyti komunikaciją su autentifikuotu paslaugų gavėju

 

Gyventojams

  • Dokumento (prašymo, skundo ir kt.) užpildymas ir pateikimas iš kompiuterio, planšetės ar mobiliojo įrenginio, pagal poreikį prisegant papildomus failus
  • Automatinis dokumento suformavimas pagal užpildytą formą
  • Papildomų dokumentų teikimas
  • Teikiamų dokumentų pasirašymas kvalifikuotu elektroniniu parašu
  • Pateiktos užklausos ar dokumento būsenos stebėjimas
  • Apmokėjimo inicijavimas (esant poreikiui)
  • Galimybė vykdyti komunikaciją su paslaugų teikėju
  • Informavimas apie dokumento ar užklausos pokyčius el. paštu

Privalumai

  • Neribotas užsakomų paslaugų ir surenkamų dokumentų spektras
  • Sprendimas iš karto teikiamas paslaugos forma, todėl nereikia rūpintis jo talpinimu bei priežiūra
  • Greitesnis ir patogesnis paslaugų teikimas bei dokumentų gavimas
  • Mažesnė darbo apkrova įstaigos specialistams
  • Gyventojams prieinama dokumento kontrolės funkcija
  • Modernių pasirašymo ir apmokėjimo sprendimų taikymas

Kodėl verta rinktis šią sistemą?

Elektroninių paslaugų sistema sukurta patogiam ir greitam naujų elektroninių paslaugų formavimui. Jos pagalba greitai surinksite užklausas ar dokumentus bei perduosite surenkamus duomenis į reikiamą informacinę (dokumentų valdymo ar kt.) sistemą.

Naudojantis šia sistema ženkliai pagreitės informacijos, lėšų, atsiliepimų ir užklausų surinkimas. Tai naudinga ir dokumentų ar užklausų teikėjams, kuriems bus suteikiamas ne tik sklandesnis aptarnavimas, bet ir informacija apie užklausos ar dokumento vykdymą.

Susisiekite su mumis ir papasakosime apie produktą detaliau

Kontaktai