Veiklos procesų valdymas

 

„KONTORA“ – intuityvi, sparti ir lanksti dokumentų ir procesų valdymo sistema, veikianti tinklalapio arba mobiliosios aplikacijos principu. Naudojantis „KONTORA“ užtikrinsite duomenų saugumą, paprastą, bet efektyvų ir automatizuotą veiklos procesų vykdymą.

Funkcijos

  • Veiklos procesų ruošiniai – naudotojo arba sistemos veiksmų automatizuotas atlikimas pagal sąlygas
  • Užduočių valdymas
  • Dviejų faktorių autentifikacija prisijungimui prie sistemos (2FA)
  • Daugiašalis pasirašymas – išorinių subjektų įtraukimas į organizacijos dokumentų pasirašymo procesą
  • Susipažinimo su dokumentais rinkiniai naujiems ir esamiems darbuotojams
  • Dinaminės ataskaitos duomenų analizei
  • Darbuotojų savitarnos portalas – dokumentų pateikimui, būsenos stebėsenai, savarankiškam įsidarbinimui ir susipažinimui su svarbia informacija
  • Mobilioji programėlė
  • API (webService) DVS ir kitų sistemų integracijoms

Privalumai

  • Paprastesnis dokumentų saugojimas, rengimas ir paieška: dokumentai sisteminami pagal konkrečius parametrus ir yra lengvai pasiekiami
  • Galimybė skaidriau, greičiau ir kokybiškiau suteikti administracines paslaugas bei aptarnauti asmenis tiek įprastu, tiek elektroniniu būdu
  • Mažesnės organizacinės išlaidos (veiklos nebūtina susieti su konkrečia geografine vieta)
  • Užduočių  ir dokumentų įvykdymo, vėlavimo kontrolė
  • Dokumentų derinimas, peržiūra bei pasirašymas vyksta elektroniniu būdu. Taip atsisakoma nepatogių popierinių dokumentų ir užtikrinamas sklandus nuotolinis bendradarbiavimas
  • Mobili programėlė suteikia dar daugiau lankstumo: informaciją pasiekti ir apdoroti galima naudojantis telefonu ar planšetiniu kompiuteriu

Kodėl verta rinktis šią sistemą?

„KONTORA“ – ilgiausiai plėtojama dokumentų valdymo sistema Lietuvoje. Joje akcentuojamos ypač aiškios darbo zonos kuria aiškią pridėtinę vertę dokumentus rengiantiems, priimantiems, registruojantiems bei kitaip apdorojantiems specialistams.

Šiandien šia sistema pasitiki daugiau nei pusė savivaldos įstaigų Lietuvoje, o kasdieniam darbui ją naudoja daugiau nei 20 000 specialistų.

Sklandžius duomenų srautus sukuria sistemos jungtis su visomis reikalingiausiomis informacinėmis sistemomis (TAR, TAIS, EAIS, Infolex, VIISP, E-pristatymas), o patikimą informacijos apdorojimą nuotoliniu būdu užtikrina pilna parengtis darbui su stacionariu, mobiliu kvalifikuotu ir SMART-ID e-parašais.

Mumis pasitiki

Susisiekite su mumis ir papasakosime apie produktą detaliau

Kontaktai