Viešųjų pirkimų kontrolė

 

Tai patogi ir lanksti tinklalapio principu veikianti informacinė sistema, skirta viešiesiems pirkimams planuoti, vykdyti ir kontroliuoti.

Funkcijos

  • Pirkimų inicijavimas ir viešųjų pirkimų procedūrų vykdymas
  • Pirkimų dokumentų rengimas, surinkimas ir sisteminimas
  • Viešojo pirkimo sutarčių su tiekėjais sudarymas ir vykdymas
  • Prekių, paslaugų ar darbų užsakymas pagal numatytas sutarties sąlygas
  • PVM sąskaitų faktūrų valdymas
  • Pirkimų procedūrų skelbimų ir ataskaitų rengimas

Privalumai

  • Veikia web technologijų pagrindu, todėl sistema pasiekiama per interneto naršyklę
  • Suteikia galimybę vykdyti ir kontroliuoti pirkimus, sutartis, užsakymus ir sąskaitas
  • Suteikia galimybę stebėti ir kontroliuoti viešųjų pirkimų poreikių surinkimą ir planavimą, pirkimų, sutarčių, užsakymų vykdymą
  • Pirkimų ir sutarčių vykdymo procesas tampa žalesnis, taupesnis, paprastesnis, greitesnis ir skaidresnis
  • Sumažėja klaidų tikimybė – sistema padeda užtikrinti, kad pirkimai ir sutartys neviršytų planuojamos pirkimo vertės, užsakymai nebūtų vykdomi pasibaigus sutarties galiojimui, o veiksmus atliktų tik tam teisę turintys asmenys. Taip pat užtikrina operatyvią planavimo, pirkimų ir sutarčių vykdymo stebėseną ir kontrolę
  • Supaprastėja pirkimo procedūrų stebėsena – sistema suteikia galimybę matyti, kiek laiko trunka visas pirkimų ir sutarčių vykdymo procesas nuo pirkimo inicijavimo iki sutarties įvykdymo. Automatiškai stebėti ir kontroliuoti daugelį planavimo, pirkimų ir sutarčių vykdymo rodiklių ir būsenų
  • Automatinė pirkimų ir sutarčių vykdymo proceso integracija su kitomis sistemomis (pvz., e. sąskaita, naudojama dokumentų valdymo sistema, finansų valdymo sistema ar kt.)
  • Patogi analitika viešųjų pirkimų ir sutarčių vykdymo procesų kontrolei užtikrinti, procesų stebėsenai užtikrinti, efektyvumui ir kokybei gerinti

Kodėl verta rinktis šią sistemą?

Su VIPIS efektyvinkite centralizuotus viešųjų pirkimų procesus, nuo poreikių surinkimo, tvirtinimo, derinimo ir planavimo perkėlimo į elektroninę erdvę iki pirkimo procedūrų ir sutarčių stebėsenos, vykdymo ir kontrolės. Sistemos naudotojai pagal suteiktas teises matys tik jiems aktualią informaciją ir duomenis, o pilnai skaitmenizavus pirkimo procesus sumažės klaidų ir piktnaudžiavimo tikimybė, nebereikės pakartotinai suvedinėti duomenų, kurie jau buvo pateikti ankstesniuose etapuose, greitai surasite aktualią informaciją ir dokumentus. Centralizuoti pirkimai suteikia galimybę įsigyti ekonomiškai naudingesnes prekes, paslaugas ar darbus bei taip taupyti žmogiškuosius resursus.

VIPIS yra modernus iš šiuolaikinis sprendimas, kuris yra nuolat tobulinamas atsižvelgiant į teisės aktus ir klientų poreikius.

Sprendimas sukurtas remiantis ilgalaike UAB „NEVDA“ patirtimi ir galiojančiais teisės aktais.

Mumis pasitiki

Susisiekite su mumis ir papasakosime apie produktą detaliau

Kontaktai