Savitarnos sistemų sprendimai

 

Ši sistema – tai elektroninių užklausų ir gaunamų dokumentų konstruktorius su papildomomis elektroninių dokumentų pasirašymo ir paslaugų apmokėjimo galimybėmis.

Funkcijos

Sistemos valdytojams

  • Įvairių dokumentų (prašymų, pasiūlymų, skundų ir kt.) šablonų formavimas ir grupavimas pagal poreikį
  • Autentifikavimas elektroniniu parašu
  • Privatumo politikos kūrimas ir valdymas
  • Dokumentų (prašymų, pasiūlymų, skundų ir t.t.) pateikimas neautentifikuotiems paslaugų gavėjams
  • Suformuotų dokumento ir informacijos laukų perdavimas į jūsų naudojamą dokumentų valdymo sistemą
  • Pranešimas apie gautą užklausą ar dokumentą el. paštu
  • Informavimas apie dokumento ar užklausos pokyčius el. paštu pagal laisvai kuriamus el. laiškų šablonus
  • Parašu pasirašytų dokumentų priėmimas
  • Galimybė gauti apmokėjimą
  • Užpildytų dokumentų peržiūra ir analizė
  • Galimybė vykdyti komunikaciją su autentifikuotu paslaugų gavėju

 

Užklausos ar dokumento teikėjams

  • Dokumento (prašymo, skundo ir kt.) užpildymas ir pateikimas iš kompiuterio, planšetės ar mobiliojo įrenginio, pagal poreikį prisegant papildomus failus
  • Automatinis dokumento suformavimas pagal užpildytą formą
  • Papildomų dokumentų teikimas
  • Teikiamų dokumentų pasirašymas elektroniniu parašu
  • Pateiktos užklausos ar dokumento būsenos stebėjimas
  • Apmokėjimas (esant poreikiui)
  • Galimybė vykdyti komunikaciją su paslaugų teikėju
  • Informavimas apie dokumento ar užklausos pokyčius el. paštu

Privalumai

  • Neribotas užklausų ir surenkamų dokumentų spektras
  • Sprendimas iš karto teikiamas paslaugos forma, todėl nereikia rūpintis jo talpinimu bei priežiūra
  • Optimizuotas užklausų ir dokumentų gavimo bei teikimo procesas
  • Mažesnė darbo apkrova Jūsų specialistams
  • Teikėjui prieinama dokumento kontrolės funkcija
  • Modernių pasirašymo ir apmokėjimo sprendimų taikymas

Kodėl verta rinktis šią sistemą?

Naudojantis šia sistema galėsite ne tik patogiau surinkti užklausas ar dokumentus nuotoliniu būdu, bet ir perduoti jas į reikiamą informacinę (dokumentų valdymo ar kt.) sistemą.

Naudojantis šia sistema ženkliai pagreitės informacijos, lėšų, atsiliepimų ir užklausų surinkimas. Tai naudinga ir dokumentų ar užklausų teikėjams, kuriems bus suteikiamas ne tik sklandesnis aptarnavimas, bet ir informacija apie užklausos ar dokumento vykdymą.

Susisiekite su mumis ir papasakosime apie produktą detaliau

Kontaktai