NEVDA – pripažinta informacinių technologijų sprendimų kūrėja Lietuvoje, šiemet švenčianti savo veiklos trisdešimtmetį. Nuo 2018 m. savo veiklas įmonė išplėtė į Ukrainos rinką – skirdama dėmesį turinio ir procesų su elektroninio pasirašymo funkcija plėtojimui. Šiuo metu NEVDA kuria veiklos procesų automatizavimo, skaitmenizavimo sprendimus Lietuvoje, Europos Sąjungoje ir Ukrainoje.
Įmonė kuria SaaS principu realizuotus sprendimus skirtus veiklos valdymo automatizavimui, dokumentų skaitmenizavimui, elektroninių paslaugų bei savitarnos sprendimams. SaaS principu teikiamos saugios kvalifikuotų elektroninių parašų ir spaudų galiojimo patvirtinimo paslaugos, pagal eIDAS reglamentą, yra įtrauktos į Europos Sąjungos kvalifikuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų sąrašą.
Šiuo metu ieškome iššūkių nebijančio ir ambicingo SaaS principu grįstų sprendimų SALES MANAGER su stipriais analitiniais gebėjimais bei verslo procesų supratimu, kuris (-i) užtikrintų efektyvų SaaS produkto įvedimą į rinką, verslo klientų paiešką, pardavimų vykdymą, ilgalaikių ryšių kūrimą ir palaikymą su klientais bei dalyvautų produkto vystymo procesuose.
Darbo pobūdis
Ieškome profesionalaus komandos nario, kurio atsakomybės būtų:
- Produkto įvedimo į rinką ir pardavimų strategijos, orientuotos į pasirinktą rinką, rengimas ir įgyvendinimas;
- Tikslinių rinkų tyrimas, veiklos analizė, galimybių identifikavimas bei įžvalgų ir pasiūlymų teikimas;
- Verslo klientų bei potencialių bendradarbiavimo galimybių paieška ir pardavimų vykdymas;
- Partnerių koordinavimas (pristatymas, klientų poreikių įvertinimas bei produkto atitikimo jiems analizė, derybos, ilgalaikių ryšių kūrimas ir palaikymas su klientais ir t.t.);
- Pardavimų efektyvumo užtikrinimas;
- Komandinis darbas su visa produkto komanda, dalyvavimas produkto vystyme, tobulinimo ir plėtros pasiūlymų teikimas ir pan.
Reikalavimai
Tikimės, kad Tu:
- Turi sėkmingos naujo produkto įvedimo į rinką patirties;
- Turi IT paslaugų pardavimo patirties;
- Turi aukštąjį išsilavinimą;
- Išmanai SaaS produktų pardavimo principus bei gebi juos taikyti praktikoje;
- Gebi analizuoti klientų poreikius, strategiškai mąstyti ir operatyviai priimti sprendimus;
- Pasižymi analitiniu mąstymu, įžvalgumu bei greitai įsisavini informaciją;
- Turi puikius laiko planavimo, bendravimo ir produkto pristatymo įgūdžius;
- Esi orientuotas (-a) į rezultatą ir esi motyvuotas;
- Gerai kalbi anglų kalba.
Mes siūlome:
- Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą sparčiai augančioje kompanijoje;
- Bendradarbiavimu grįstą kultūrą;
- Profesionalią bei draugišką komandą, kuri dirba bendram tikslui;
- Perspektyvas augti ir siekti karjeros įmonės viduje;
- Galimybę derinti darbą iš namų (hibridinį darbo modelį);
- Kompetenciją atitinkantį atlyginimą, papildomą motyvacinių priemonių paketą bei nuo darbo rezultatų priklausančius priedus.
Atlyginimas
Fiksuota darbo užmokesčio dalis nuo 1800 €, atskaičius mokesčius, bei nuo darbo rezultatų priklausantys priedai.
Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.