Darbo pobūdis:
- Konsultacijų informacinių sistemų klausimais teikimas telefonu ir el. paštu;
- Informacinių sistemų vartotojų užklausimų analizė ir sprendimas;
- Informacinių sistemų vartotojų poreikių analizė;
- Informacinių sistemų diegimas, vartotojų mokymas ir konsultavimas.
Reikalavimai:
- Konsultavimo telefonu ir el. paštu patirtis (HelpDesk);
- Taisyklinga šnekamoji/rašomoji Lietuvių kalba, gebėjimas taisyklingai formuluoti mintis;
- Turėti puikius bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžius;
- Mandagumas, kantrumas, atsakingumas, gebėjimas greitai įsisavinti darbo specifiką;
- Orientacija į kliento poreikius ir kokybę.
Mes Jums siūlome:
- Atsakingą, įdomų ir dinamišką darbą sparčiai augančioje kompanijoje;
- Bendradarbiavimu grįstą kultūrą;
- Profesionalią bei draugišką komandą, kuri dirba bendram tikslui;
- Perspektyvas augti ir siekti karjeros įmonės viduje;
- Galimybę derinti darbą iš namų;
- Kompetenciją atitinkantį atlyginimą.
Atlyginimas:
Nuo 900 €, atskaičius mokesčius.
Galutinis šios pozicijos finansinio atlyginimo dydis priklausys nuo pasirinkto kandidato įgūdžių ir kompetencijos lygio.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Konfidencialumą garantuojame.